הנהג מוטי אלשוור ”מוטי-נהג מומלץ בחום“
אנחנו משפחה עם 5 נפשות וקיבלנו המלצה חמה על מוטי. קבענו עם איתו דרך הווטסאפ, שבוע לפני ההגעה לשדה התעופה סטנסטד. בשדה הוא הקדים אותנו וחיכה לנו עם שלט. הנסיעה היתה נעימה ונוחה. לקח אותנו עד לפתח המלון ובחזור הגיע בזמן. הרים את המזוודות והיה אדיב ושירותי. המחיר כדאי ביחס לשאר הנהגים שבדקנו איתם ולרכבת שעולה 17 פאונד לאדם לא כולל אויסטר מתחנת ליברפול למרכז העיר, שלא לדבר על הטרטור בנסיעה ברכבות עם מזוודות כשכמעט ואין מעליות בתחנות. בקיצור-מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל