טיסות בברצלונה ”טיסות לברצלונה עם ארקיע וקליקאייר“
טסנו לפני כשבוע עם חברת ארקיע לברצלונה. הכרטיסים הוזמנו באיסתא, קיבלנו שרות מעולה מהסוכנות בכפר סבא והסוכן עומרי. הזמנו דרכם רכב באויס והשירות שלהם היה מעולה. טיסת ארקיע היתה רצופת פינוקים עם שרות טוב. בדקנו שחברת אויס פתוחה בלילה בברצלונה ואכן, כשנחתנו קיבלנו מהם את השרות הבא: קבלת פנים לבבית בלילה והסוכן הפתיע אותי בשאלה איזה רכב אני רוצה וולוו האודי או אלפא - תבחר הוא אמר. לאחר 5 דקות היינו בדרכינו עם האודי חדשה.
אזהרה חשובה לגבי הטיסה חזרה: הטיסה לא הייתה עם ארקיע אלא עם חברה ספרדית. מטוס של קליק איר (clicair) - פשוט אסון. כבר נכתב רבות כאן על חברות צ`רטר ספרדיות - טיסת בלהות, אין מקום לשבת, אין מקום לרגלים, אין אויר במטוס, אין אוכל ושתיה, כתוצאה מחוסר אויר מצבי הדרדר וכך גם של זוגתי. התחננתי לעזרה והם לא מיהרו לעזור ואפילו כעסו. הרגשתי שאני מסיים את חיי ללא אויר. לאחר תחנונים וכאשר הבחינו שהם עומדים לאבד אותי הביאו בקבוק חמצן (שלא ידעו איך להפעיל אותו), המצב המשיך להידרדר והחמצן לא יצא.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל