טברנה קלימטאריה ”טברנה מומלצת באתונה “
לפי המלצת למטייל בילינו בטברנה קלימטאריה ב11.3.2019.היינו 2 זוגות בערב מהמם עם מוזיקה של צוות שכלל 3 נגנים וזמרת.הגענו בשעה 21.00 ראשית, סעדנו ארוחת ערב של צלי טלה מהתנור + תוספות ובסביבות 10.00 הגיעו הנגנים שהנעימו בנגינתם ובשיריהם עשרות באי הטברנה כ50% מהנוכחים היו ישראלים.המופע נמשך עד חצות וכשיצאנו למלוננו הלהקה עוד המשיכה להופיע.
ממליצים להזמין מקום מראש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל