שאטל 4U ”שירות נהדר! “
השירות היה מעולה. השירות התחיל כבר בהתכתבות עם עמית ששמח לסייע ולספק עצות בקשר לשהייה במדריד. כשהגענו הנהג המתין לנו בשדה התעופה והיה אדיב מאוד. גם בחזור הכול התנהל באופן מושלם, אותו הנהג חיכה לנו מחוץ לדירה 10 דקות לפני הזמן! מאוד ממליצה! בנוסף אופן התשלום היה מאוד נוח והשירות נתן תמורה מלאה למחיר שאיננו יקר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל