מסעדת סזאזיווס ”Százéves Étterem מסעדה הונגרית מצויינת עם שירות מעולה“
הגענו דרך המלצה של בעלת הדירה המקומית ולא התאכזבנו. מסעדה ותיקה ויוקרתית עם מחירים סבירים. מנות מפרגנות וטעימות ושירות אדיב. כ”כ מפרגנות שאחרי מרק הגולש בקושי נגעתי בבשר והמקום לא חייב אותי! מומלץ להזמין מקום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל