בורגר מרקט ”המלצה על Burger Market“
מקום נחמד מאוד לאכול בו. המבורגר מצויין, צ'יפס טעים. תזמינו גם צ'יפס בטטה! אפשר לשבת על הבר או ליד הדלפקים מסביב. בסמוך יש גם מקום של פסטות – לא ניסינו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל