קונדיטוריית רוזוורם ”בית קפה מומלץ בבודה“
בהמלצתם של מטיילים רבים לפנינו החלטנו לנסות את עוגת הקרמשנייט של קונדיטוריית רוזרום שנמצאת בקרבת מצודת הדייגים וכנסיית מטיאש שבבודה. אכן היה טעים. ניסינו גם גלידה, לא היה מלהיב. הזמנו קפה קר והיה טעים, רק חשוב לדעת שמגיע עם כדור גלידה וקצפת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל