טיסות בורשה ”חברת התעופה הפולנית - לוט“
טסנו עם לוט לוורשה. חוויה נוראית. הכיסאות במטוס צפופים בצורה שלא ראיתי בשום טיסה אחרת. ההמתנה לפני הטיסה אינסופית. הצוות הן בשדה התעופה והן במטוס לא ידידותי על גבול העוין. כאשר ביקשנו משהו נענינו בצורה מכוערת. בטיסה חזרה היה עיכוב של יותר משעה וחצי ללא כל הסבר וללא כל התנצלות. שומר נפשו ירחק. אנחנו לא ניסע עוד עם לוט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל