מסעדת גריל קזבלנקה ”ארוחה מיוחדת, לא זולה“
בעקבות המלצות שמצאנו פה בפורום, החלטנו לאכול במסעדת קזבלנקה, הנמצאת בשדרות וואצ’י. הזמנו בשר בקר הונגרי על אבן לוהטת וסלט. את הבשר הם רק מתבלים וצורבים מבחוץ. על הסועד לחתוך לפרוסות דקות ולהמשיך לבשל על האבן החמה, לרמת הצריבה המקובלת עליו. היה טעים ושווה, אבל בהחלט לא זול. סלט אחד ומנת בשר אחת עלו מעט יותר מ-10,000 פרויינט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל