תחבורה ציבורית ומוניות באתונה ”לא לחכות לקו 400 באתונה“
היינו בסוף אוגוסט ביוון. לאחר המלצות באתרים שונים החלטנו לסייר בעיר בקו 400 המומלץ. אל תחכו, הלכנו פעמיים והקו לא הגיע. חבל על זמנכם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל