בטיחות ואזהרות בברצלונה ”כייסים בזהות בדויה של שוטרים“
השבוע היינו בברצלונה ובמהלך טיולנו בשד' לגרסייה שד' מרכזיות ישבנו לנוח על הספסל ואז ניגש אלינו בחור ושאל על רחוב מסוים. לאחר שהסברנו לו הוא התישב לידנו ופתח בשיחה איתנו ואז לפתע ניגשו שתי בחורים והציגו עצמם כפוליסיה (משטרה). הם הראו לי ארנק ריק וביקשו דרכונים. אני צעקתי עליהם לא משטרה ואז הם לקחו את הבחור והלכו. אף אחד לא עזר לנו למרות שזה היה באזור בתי קפה. הזהרו מכייסים בדמברלה, במזרקות בפלזה אספניה ואפילו בלובי של המלון. נסיעה טובה ובטוחה. ברצלונה יפה מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל