ריינבואו מג'יק לאנד ”ביקור בפארק “
הפארק שנמצא במרחק של כ 60 קילומטר מרומא נחמד, אך הרבה יותר קטן ומרשים ממי שביקר בגארדהלנד או בפארק השעשועים אוונטורה בברצלונה.
היינו זוג, ושני נערים בגילאים 15 ו-12 לא בעונה, ואחרי חמש שעות סיימנו אותו, לרבות מספר מתקנים שעשינו מספר פעמים, מה שהשאיר גם זמן לביקור ב-Outlet שצמוד לפארק (שבהחלט מומלץ).
בעונה, לא בטוח שהפארק שווה את התורים…
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל