ריינבואו מג'יק לאנד ”לא אטרקטיבי למבוגרים“
אני ובעלי נוהגים ללכת לפארק שעשועים בכל מקום אליו אנחנו מגיעים באירופה. הפעם התאכזבנו ממש. בפארק השעשועים הזה המרוחק כשעה ממרכז רומא יש מספר מצומצם של מתקנים “מאתגרים” למבוגרים. גם מתקנים המוגדרים ברמה בינונית לא היו כאלה לטעמנו. לסיכום - מי שאוהב מתקנים מפחידים, לא שווה להרחיק לשם.
לצד החיוב (בערך) ממול לפארק נמצא אאוטלט ואלמונטונה שבו שפע של חנויות אם כי גם לאחר הנחה רובן יקרות. בכל מקרה מי שמעוניין להגיע, יש לקחת את הרכבת לואלמונטונה מהתחנה המרכזית של רומא (Termini) . כדאי לבדוק מראש מהי תדירות הרכבות, ביום שאנחנו נסענו הייתה רכבת בתדירות של פעם בשעה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל