שאטל 4U ”אחלה הסעות“
הנהגים המתינו לנו בשדה התעופה ובמלון, הזמנו הסעה הלוך חזור מראש. הנהגים היו אדיבים מאוד התעקשו להכניס ולהוציא את כל המזוודות בעצמם. היינו משפחה של 6 מבוגרים. המחיר סביר מאוד והשרות מעולה. מאוד ממליצה לכל מי שמגיע למדריד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל