נהגוס לונדון - הסעות בלונדון ”שאטל עם חברת נהגוס“
החוויה שלי עם נהגוס הייתה מצויינת. קודם כל, המענה שלהם במייל היה מהיר ואדיב. אורי הנהג חיכה עם שלט באולם קבלת הפנים ולא היה מוכן לעזוב עד שהיה ברור שכל נוסעי השאטל הגיעו. הנסיעה הייתה נעימה ובטוחה, ממש עד פתח המלון. אורי הנהג היה מקסים, ולאורך הנסיעה סיפר לנו על העיר ונתן טיפים טובים ומעניינים לשהות בעיר. ממליצה בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל