מסעדת קארו קו ברה ”הזמנת מקום“
בעקבות המלצות באתר גם אנחנו הזמנו מקום במסעדה, אז ראשית היה טעים במידה סבירה, קצת התאכזבנו כי באנו מלאי ציפיות! חשוב לדעת כשמזמינים לבקש מקום בקומה העליונה, כי אנחנו קיבלנו מקום בקומת מרתף, שם גם לא רואים את מופע הפולקלור, במקום זה יש להקה מקומית שמנגנת יפה אבל מרעיש והאקוסטיקה גרועה, אנחנו רק ייחלנו לדקה של שקט! המקום עמוס מאוד כך שלוקח המון זמן לקבל שירות אז לקחת את זה בחשבון אם מאוד רעבים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל