דיוורטילאנד ”דיברטילאנד היה כייף“
הגענו ביום שני. אסור להביא אוכל ושתייה, והם בודקים בתיקים.
הפארק לא היה עמוס בכלל, ונהנינו מכל רגע בו. יש מגוון של מגלשות לכל הגילאים מקטנטנים והלאה. מצילים בכל פינה. נקי ונעים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל