קולדיפ צ'והאן ”קולדיפ מיוחד במינו. תודה“
נסענו עם שני מתבגרים להודו. קולדיפ חיכה לנו בשדה התעופה עם פרחים וחיוך לבבי נשבנו מיד בקסמו.הטיול היה נפלא.המסלול מרתק הרכב חדיש ומרווח.וקולדיפ יצא מגדרו שהכל יהיה מושלם.לאחר עשר ימים בחברתו החליף אותו בן דודו כפי שסיכמנו מראש.שניהם נהגים מצוינים דוברי אנגלית טובה.ישריים דייקנים ונקיים.בקיצור אנחנו מאוד ממליצים.דאגנו להקנות תחושה משפחתית והזמנו אותם להצטרף לארוחות ממש לא חובה אנחנו רצינו.וכמובן לטיפ מכובד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל