מריוס כאטאלין ”לא מומלץ“
קבעתי איתו לאחר שראיתי את ההמלצות באתר שהוא מדריך נהג מצוין בעל ידע רב. הכל סוכם 3 חודשים לפני שהגענו. בבוקר הטיסה שאל את מספר הטיסה וכשהגענו לבוקרשט שלח תמונה כדי שנזהה אותו אך לתדהמתנו התמונה לא היתה שלו אלא של אחיו גבריאל שסיפר לנו שמריוס עם תיירים אחרים. הוא הגיע עם רכב קטן לא כמו שסוכם ולאחר דין ודברים ובזבוב זמן יקר נסע להחליף את הרכב.ניסינו לזרום מחוסר ברירה ויצאנו לטיול של שבוע עם גבריאל שהתגלה כבחור נחמד שעשה את כל מה שביקשנו אך הבעייה שהוא לא מדריך, הוא נהג נחמד שהיה בעברו נהג מונית, ההסברים שלו בסיסים ביותר ואנחנו חיפשנו מדריך עם הסברים יותר מעמיקים כמו שמריוס הציג את עצמו, אחרת היינו פשוט משכירים רכב ונוסעים עם וויז וגוגל ואפילו חוסכים כסף רב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל