בטיחות ואזהרות בבודפשט ”שימו לב לתיקים שלכם!“
במהלך הטיול השתדלו ללכת עם תיקי גב או עם תיק יד בהצלב. אותנו שדד רוכב אופנוע בשדרות אנדראשי, מיד אחרי אנדרטת הגיבורים. הוא נסע לאיטו על המדרכה ופשוט ``סחב`` את התיק של אימי. אחר כך בילינו שעות ארוכות בתחנת המשטרה הסמוכה לשם הגשת תלונה ותחושת הטיול לא היתה כבר כשהיתה. כדאי להמנע מכך. המלצה נוספת - הקפידו שיהיו עליכם פרטים של מוקד כרטיסי האשראי, טלפון של השגרירות וטלפון של בית חב``ד בבודפשט, שעזרו לנו מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל