ניסאל נהג בסרי לנקה ”נהג בסרי לנקה“
טיילנו כשבועיים עם ניסאל ברחבי סרי לנקה.
הוא הרבה יותר מנהג - הדריך אותנו וסיפר על התרבות וההיסטוריה באי, עזר לנו לבנות מסלול ולעצור במקומות מיוחדים בדרך, והיה חבר נהדר שנהנינו להיות בחברתו לתקופה הזאת.
מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל