אסיאטיקה טראוול ”טיול מושלם לויטנאם רק עם חברת אסיאטיקה והסוכנת פיבי“
בחודש 10/18 בעלי ואני תכננו טיול מדהים לויטאנם וקמבודיה וסינגפור, יצרנו קשר עם מספר סוכנים בהאנוי למזלנו הרב פיבי הסוכנת (המדהימה) מחברת אסיאטיקה הייתה הראשונה לענות מהרגע הזה נוצר קשר מדהים בווטסאפ בטלפון במיילים בכל שעה ויחד השלמנו את תכנון הטיול כאשר פיבי קשובה לכל בקשה שלנו ועזרה בתכנון הטיול ע”פ הצרכים שלנו, שילמנו מקדמה והיינו אמורים להפגש באוקטובר,
לצערנו הגדול בעלי חלה שבוע שפני הנסיעה ונאלצנו לדחות את הטיול, חברת אסיאטיקה, הייתה כל כך מתחשבת והסכימה לשמור לנו את סכום המקדמה ב6 חודשים ולאפשר לנו לצאת לטיול בחודש 4/19, ההצעה באה מהם מבלי שבקשנו,
ואכן ב4/18 נחתנו בשדה התעופה בהאנוי ומיד הרגשנו שאנחנו בידיים הכי טובות, סדור ויזה בשדה, קבלת הפנים במשרד, השירות המצויין והמדוייק, בתי המלון, תזמון נסיעה, טיולים וטיסות פנימיות, גם שינויים במהלך הטיול נעשו במיידית, המדריכים המצויינים, ,
ממליצים בחום ובשמחה על חברת אסיאטיקה ועל הסוכנת המצויינת המקצוענית ומאירת הפנים פיבי, על צ''או החביבה משירות הלקוחות, המון תודה על החוויה הנהדרת,
אילן וסיסי
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל