אסיאטיקה טראוול ”טיול לויאטנאם“
זהו טיול שני שלנו לויאטנם עם אסיאטיקה.עונה על כל הציפיות.חברה מצויינת.אנשים שירותיים⁰ ביותר.מקצעיות ברמה גבוהה.זמינים לכל ארוע נותנים מענה על כל דבר.מומלץ ביותר.לכל מי שרוצה להגיע לויאטנאם.אנשי המשרד בראשם הגברת פיבי והגברת נה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל