טאפאס סיורים ”חוויה מומלצת“
בחודש פברואר היינו בברצלונה עם נערים לפני גיוס. הצטרפנו לסיור מסעדות טפאסים והאמת היא שהיינו סקפטיים לגבי החוויה. יש לציין כי הסיור היה מאד מוצלח, גם לדעת שני הבנים בני ה-18. יאיר מאד נעים וידען. העביר את הסיור עם ידע מועיל ואיכותי. המסעדות המיוחדות שזכינו להיכנס אליהן מגישות אוכל מיוחד ולא שגרתי. ויאיר ידע להזמין בדיוק לכל אחד מנות שיתאימו להעדפות הקולינריות שלו. סיור מומלץ בחום. מה גם שקיבלנו בהחלט תמורה לתשלום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל