מגלשות ההרים גוטאך ”מגלשות הרים בגוטאך - אזהרה“
בתחילת יולי היינו בטיול עם המשפחה ביער השחור. ביום השני לטיול לקחתי את הילדים למגלשות ההרים בגוטאך. אני מבקשת להזהיר את ההורים לא להעלות 2 ילדים יחד במגלשות (או אפילו הורה ולילד באותו גובה).
למרות ההוראות שכתובות שם, אפילו בעברית, שאסור לעצור באמצע המסלול, 2 הילדים שלי (תאומים בני 12) עלו ביחד ובגלל מישהו שעצר במסלול והם נאלצו לעצור אחריו, מגלשה נוספת שבאה במהירות התנגשה בהם וכתוצאה מכך לבני יש שבר באזור הלסת כי הראש של אחותו שישבה מקדימה נכנס בו בעוצמה.
מגלשות הרים הם כיף אמיתי אבל יש לנקוט באמצעי זהירות לדעתי עדיף לעלות לבד או לא לעלות ילדים באותו גובה ביחד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל