מסעדת קיזילקיאלאר פייד ”Kizilkayalar Pide מסעדה פשוטה וטעימה“
מסעדה פשוט וכל כך טעימה באיסטנבול! יצא שזו הייתה המסעדה הראשונה שאכלנו בה, ממש אחרי שהגענו לעיר (באוטובוס האוואטאש משדה התעולה לכיכר טאקסים). כל כך אהבנו אותה וביום האחרון, החלטנו שנאכל שם את ארוחת הערב. האוכל פשוט מצויין, עממי ולא יקר. שירות מצויין. מרק הצ'ורבה שם היה טעים ביותר. המנות משתנות ולא בכל יום מוגשות אותן מענות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל