ויזה ומעברי גבול בהודו ”ויזה להודו“
לקראת הנסיעה השנייה שלי להודו - אני משתפת בתהליכי ההתארגנות! בנסיעה הקודמת, לפני 4 שנים - הויזה הייתה מונפקת ישירות על ידי שגרירות הודו בארץ.
מסתבר שהם עשו לזה outsourcing ועכשיו צריך לעשות את זה דרך סוכנות נסיעות.
לפי מה שהבנתי' פרט לאופיר טורס שגובים עמלה בסך 12 ש"ח (כולל מע"מ), יתר החברות גובות עמלה גבוהה יותר.
אפשר להוריד מהאתר של השגרירות טפסים שצריך למלא - אם עושים את זה מראש, זה מקצר את הזמן בסוכנות הנסיעות.
אם אתם לוקחים מס' דרכונים ודאו שמי שלקחתם עבורו ומילא את הטופס חתם גם בסוף העמוד הראשון- למרות שהוא מתייחס רק למי שטס לתקופה של למעלה משנה.
קחו בחשבון מספיק זמן מראש, בייחוד לאור הפרסומים לאחרונה כי הויזות מתעכבות, כי השגרירות לא עובדת בימי ראשון וגם לא בחגים הישראלים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל