חברת איי פי אף שאטל - הנהגים קרלוס ואיבן ”המלצה חמה על חברת ההסעות של קרלוס“
השבוע נתקענו בשביתת המוניות במדריד. קרלוס עשה ככל יכולתו ומצא לנו נהגת ורכב לשדה התעופה ועל כך תודתינו והמלצתינו החמה להשתמש בשירותיו! כל ההמלצות שיש על החברה הזו נכונות. אמינות, שרות ויושרה!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל