מסעדת קארו קו ברה ”קארו קו ברה חובה לבקר“
הגענו למסעדה עם חברים שקיבלו המלצה. המקום מאוד יפה, אווירה טובה, אוכל מאוד טעים וזול עבורנו הישראלים. בערב יש פולקלור רומני ורצוי להצטרף לריקודים. צריך להזמין מקום מראש וניתן גם להיכנס על בסיס מקום פנוי. התפריט מוגש בצורת כותרת של עיתון. שווה כל אגורה. חובה לצלם הפנים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל