אסיאטיקה טראוול ”המלצה- חברת Asiatica“
הזמנו את הטיול שלנו דרך חברת Asiatica. חברת טיולים מעולה, עונה על כל הציפיות. גברת Phoebe ו Nga דאגו לכל צעד בטיול. היו תמיד זמינות לשאלות ונתנו מענה לכל דבר. בנוסף, כל המדריכים היו טובים ודוברי אנגלית ברמה טובה. מאוד ממליצים על חברת Asiatica לכל מי שרוצה לטייל בויאטנם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל