פאני טראוול ”טיול בוויאטנם - מומלץ ביותר“
באנו ונהנינו מאוד גו וויקי היו פשוט מעולים - הכל דפק כמו שעון שוויצרי 3 טיסות פנים ושינויים שהכנסנו להם ברגע האחרון. הם כל הזמן בדקו מה איתנו ואם הכל מתנהל כשורה והיו ממש טובים. המדריכים שלהם דוברי אנגלית וחלקם אפילו אנגלית רהוטה ומסבירי פנים וסובלניים היינו עם שני ילדים בני 17 ו 11 שנהנו מאוד. המלונות ברמה טובה מאוד ונמצאים תמיד במרכז העיניינים.
בקיצור תענוג צרוף לא הייתי צריך לתכנן כלום הכל טופל מראש וסודר.
גם כאשר היה שינוי בטיסות הם היו און ליין ושינו מסלולים על מנת שהכל יעבוד כמו שצריך.
היה מצוין.
ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל