ויזה ומעברי גבול בהודו ”ויזה להודו לנוסעים לנפאל דרך הודו“
שימו לב, אין צורך בויזה להודו אם אתם עוברים בהודו בדרך לקטמנדו. בעת ההמראה בקשו בנתב"ג (וגם בקטמנדו בחזור) לשים מדבקה על התיק עם היעד הסופי וכך התיק יגיע עד הסוף. בעת הנחיתה בהודו, ביציאה מהמטוס יעמוד נציג שישאל "Transit?" תעמדו לידו, הוא יקח אתכם לאיזור הטרנזיט, שם תמתינו שעה או שעתיים. ייקחו ממכם את פרטי הטיסות ואת פרטי הכבודה (תשמרו את הפתק של הכבודה שקיבלתם בנתב"ג). אחרי ההמתנה תוכלו להמשיך לדיוטי פרי ותעלו על הטיסה לקטמנדו. אותו דבר גם בחזור. אין שום בעיה ואין צורך לבזבז 250 שקל על ויזה להודו. אני שילמתי על ויזה וזה היה לחינם. לא צריך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל