עונות ומזג אויר בברצלונה ”מזג האוויר בברצלונה בתחילת יוני“
היינו בברצלונה בתחילת חודש יוני. מזג האוויר בעונה הזאת שם הוא לא ממש יציב. היינו שם שבוע, מתוכו היו יומיים לסירוגין שהיה גשום, אבל לא קר. שאר הימים היו נעימים עם שמש ואפשר היה ללכת עם גופיות וחולצות קצרות.
כשנסענו להר המונסרט, למעלה היה לנו קר עם הקצר שלבשנו, שהולכים לשם כדאי ללבוש ארוך כי קר יותר שם מאשר במקומות הרגילים בברצלונה.
בקשר לים - כשאנחנו נסענו אי אפשר היה להיכנס למים, המים פשוט היו קרים מידי לשחייה. החופים של ברצלונה וקוסטה ברווה היו ברוב הימים שוממים וכשכבר היה יותר חם היו אנשים בחוף אבל מספר מועט של אנשים נכנסו למים. אם אתם רוצים לשחות בים, במים לא קרים, סעו רק ביולי אוגוסט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל