קוניסאל טראוול - ויאטנם אדוונצ'ר ”לכו לטייל בוויטנאם ! תופתעו ותהנו מאוד .“
יצרתי קשר עם חב׳ קוניסאל טראוול, הופנתי לצוות - ג׳ק ו:- Windy. יצאנו לויטנאם אני וחבר ילדות (69-70) למשך 12 יום. ווינדי סידרה עבורינו את מסלול הטיול בקפידה רבה, החל מנציג שקיבל את פנינו בשדה התעופה והסיע אותנו למלון. במלון פגשנו כת הצוות הנהדר - ג׳ק ו- ווינדי. צוות נפלא שלא הפסיקו איתנו קשר טלפוני מידי יום למשך כל הטיול, לוודא שהכל בסדר ושאין בעיות. אין ספק שההנאה הרבה שהיתה לנו בטיול היא תוצאה של הקפדה רבה בצירות המנהלות החל במדריכים הצמודים, בתי המלון הנפלאים, כלי הרכב, והנהגים הנחמדים. אין לי ספק שאחזור שוב לטייל בויטנאם, בעזרתם של ג׳ק ו- ווינדי מחב׳ קוניסאל טראוול. ממליץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל