רומיו - הסעות ברומא ”רומיו- שירות עשר“
הזמנו הסעות ברומיו מהטרמינל למלון, שירות מצוין, מחיר הוגן וקבוע בלי הפתעות לתיירים אכפתי, הנהג יצר קשר יום לפני טיסת לילה לתאם זמנים, ממליצה בחום. (חבל שאין שירות מוניות כזה בארץ- אולי התיירים היו יוצאים מפה קצת פחות מאוכזבים)
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל