מכרות המלח של זלצבורג Salzwelten Salzburg

ביקור במכרות המלח של האליין, באזור זלצבורג, הוא חווייה של ממש לכל המשפחה, שבמהלכה תוכלו לטייל במכרה, לגלוש במגלשות כורים, לנסוע בקרוניות ואפילו לשוט על אגם מלח! לפניכם מידע שימושי על מכרות המלח בהאליין
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מכרות המלח של זלצבורג  Salzwelten Salzburg

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-09/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה כתומה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מאוסטריה.
  • כל השבים מאוסטריה שאינם עונים על קרטריונים אלו, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • הכניסה לאוסטריה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות או אישור חיסון/מחלים (שימו לב שמחוסנים צריכים תוקף של עד 9 חודשים מהחיסון ומחלימים עד חצי שנה).
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • העסקים, המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת הגבלות. חלקם עשויים לדרוש אישור חיסון או דרכון ירוק.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים צריכים בידוד של 24 שעות או עד הגעת תשובה שלילית מבדיקת הקורונה בנחיתה.
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

מכרות אלו נמצאים כ-15 ק"מ דרומית לעיר זלצבורג בקרבת העיירה האליין בבאד דורנברג (Bad Dürrnberg). אלה המכרות המומלצים ביותר לביקור באוסטריה, הן בזכות מיקומם המרכזי והן בזכות הסיור האטרקטיבי המתקיים בהם. כבר לפני 300 שנים החלו סיורים מודרכים במכרות הללו, הנחשבים בין המכרות העתיקים ביותר במרכז אירופה.

הביקור במכרות נעשה בסיור מודרך מעניין ומגוון, האורך כ-75 דקות, שבמהלכו תזכו לנסוע בקרונית, לגלוש במגלשות כורים ארוכות ואפילו לשוט באגם מלח! הטמפרטורה במכרה קבועה בכל ימות השנה, ועומדת על כ-7-10 מעלות, לכן רצוי להתלבש בהתאם בבגדים חמים, ואף להצטייד בנעליים נוחות להליכה.

חשוב: אין כניסה לילדים מתחת לגיל 4.

• הגעה: לנסוע לכיוון הלאין (Hallein), מדרום לזלצבורג. משם לוקחים סיבוב חד ימינה, בעלייה, לבאד דורנברג. למכרות המלח (Durenberg) נוסעים על גבי קרוניות פתוחות
  • שעות תחילת הסיורים: פברואר-מרץ, נובמבר-דצמבר: 10:00-15:00, אפריל-אוקטובר: 9:00-17:00. השעות עשויות להשתנות מדי פעם, לכן כדאי לבדוק באתר.
  • דמי כניסה: מבוגר: 21 אירו, ילדים (4-15): 10.50 אירו, יש גם שלל אופציות לכרטיסים משולבים מבוגרים + ילדים. אפשר לבדוק באתר. פנסיונר/ סטודנט: 19 אירו. אין כניסה לילדים מתחת לגיל 4. הכרטיס כולל גם כניסה למספר מוזיאונים אחרים באזור.
  • 20% הנחה למחזיקי כרטיס זלצבורג.
  • אתר אינטרנט: www.salzwelten.at

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-09/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה כתומה.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.