גן החיות של באזל (Zoo Basel)

גן החיות של באזל המכונה בחיבה על ידי תושבי העיר - זוֹלי - ידוע כאחד מגני החיות המרשימים והיפים בכל אירופה. בגן יותר מ-600 זנים של 6,000 בעלי חיים בערך. גן החיות ידוע בשל הצלחותיו בשימור והצלת חיות נדירות כמו למשל דובי משקפיים, קרנפי שריון מאסיה ועוד.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: גן החיות של באזל (Zoo Basel)
© איתמר ברק

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-10/6/2020

• הכניסה לשוויץ אפשרית החל מה-15 ביוני, לאזרחי המדינות השכנות, אוסטריה, גרמניה וצרפת
  • מומלץ לעטות מסכות בתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות
  • מוזיאונים, פארקי שעשועים, גני חיות, גנים בוטניים, ספא, בריכות שחייה ואירועים עד 300 איש, בכפוף להנחיות ריחוק חברתי
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום, בשובם לארץ
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!
  • גילאים: לכל המשפחה
  • כתובת: Binningerstrasse 40, CH - 4011 Basel
  • דרכי הגעה: גן החיות ממוקם במרכז העיר, במרחק הליכה בת דקות בודדות מתחנת הרכבת המרכזית (Basel SBB) וקיים שילוט ברור עד למקום. ניתן לרכוש כרטיסי רכבת וכניסה לגן החיות משולבים מאתר הרכבות השוויצרי (www.railaway.ch) והגרמני (www.bahn.de). במוכנית, ניתן לחנות בחניון Heuwaage דו-קומתי במרחק הליכה קצר עד גן החיות העירוני. בטראם, קוים מספר 1, 8 עד תחנת Zoo Bachletten; קו 2 או אוטובוסים מספר 36, 34 עד תחנת Zoo Dorenbach; טראם, קוים מספר 10, 17 עד תחנת Zoo.
  • נ"צ: 47.548928,7.582455
  • שעות פתיחה: גן החיות פתוח כל השנה בחודשים ינואר-פברואר, בשעות 08:00-17:30; מרץ-אפריל, בשעות 08:00-18:00; מאי-אוגוסט, בשעות 08:00-18:30; ספטמבר-אוקטובר, בשעות 08:00-18:00; נובמבר-דצמבר, בשעות 08:00-17:30.