דוראל סיון עושה את צפון מערב סין!

במסגרת פרויקט "יאללה צ'יינה" שלנו, שלחנו את יוצר הרשת והבלוגר דוראל סיון למסע משוגע במחוז גאנסו, לעיר לאנז'והו וסביבתה. דוראל תיעד את הטיול שלו בסדרת סרטונים מרתקת בשלושה חלקים המוגשים לכם כאן
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: דוראל סיון עושה את צפון מערב סין!

דוראל סיון הוא בעל בלוג הטיולים InTripment שמלא באינפורמציה מסקרנת, נהרות של חומוס, ומפגשים עם תרבויות מקומיות, שמצטיירות כהתגלמות של אותנטיות וחן. הבלוג נפתח במטרה להדריך מטיילים גלובליים למחשבות שמדריכים ממוסדים יותר לא יתעכבו עליהם – ועם הזמן דוראל החל ליצור תוכן וידאו מרתק גם ביוטיוב.

דוראל נבחר לפרויקט yalla_china# של למטייל, במסגרתו נשלחו חמישה יוצרי רשת מגוונים לחמש ערים שונות בסין , על מנת לתעד את הטיול מנקודת המבט האישית שלהם. הוא יצר סדרת סרטוני רשת מרתקת ומפתיעה, עשירה בפרטים, צבעים, ריחות וטעמים. המסע שלו החל בלאנז'והו שבמחוז גאנסו, ומשם דוראל יצא לכמה גיחות מרתקות בסביבה, כולל ההרים הצבעוניים בז'אנגייה, פארק לאנשאן ועוד.

המפגשים שלו עם המקומיים, בשילוב עם נקודת המבט המקורית והאישית שלו יצרו חווית תוכן מלאה בכל טוב ומבדרת, ואנחנו גאים לחלוק אתכם את שלושת פרקי הסדרה, שזמינים כמובן גם בערוץ היוטיוב של למטייל. אז הכינו את הפופקורן, הנודלס והחומוס…