טיול לפריז - 6 האאוטלטים ומרכזי הקניות המומלצים

ברחבי פריז פזורים מרכזי קניות ואאוטלטים במחירים אטרקטיביים במיוחד, שלא תוכלו לעמוד בפניהם, ובאותה נשימה,גם דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, שאנל וארמני ממתינים לביקורכם. הכירו את מוקדי השופינג הטובים ביותר בעיר האורות
ליאור כהן - מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: טיול לפריז - 6 האאוטלטים ומרכזי הקניות המומלצים
צילום: יעל כפיר

מרכז הקניות La Vallée Village Outlet

מרכז הקניות La Vallée Village Outlet הוא מרכז קניות גדול ומשתלם מאוד. מדובר באחד האאוטלטים הטובים ביותר בצרפת. בקניון האאוטלט הפתוח, תוכלו למצוא את מיטב המותגים היוקרתיים המובילים באירופה, במחירים ממוצעים. ישנן חנויות עודפים של מותגים, מבצעי סוף עונה ופריטים מהעונה הנוכחית בהנחות משמעותיות. קיימות כמאה חנויות, עם שלל המותגים המוכרים כגון: ארמני, דולצ'ה וגאבנה, לאקוסט, ראלף לורן, קלווין קליין ועוד. המתחם נמצא ליד הדיסנילנד, רק 45 דקות נסיעה ממרכז העיר.

בית הכלבו גאלרי לאפייט

בית הכלבו המפורסם והיפה ביותר בצרפת, ויש שיאמרו שאף בעולם כולו, הוא גאלרי לאפייט (Galeries Lafayette) בפריז. זהו כלבו ידוע ברחבי העולם ורבים מבקרים בו, בעת חופשה בעיר. קיימות בו חנויות מעצבים וגם רשתות גדולות ומוכרות, על פני מספר קומות מעוגלות ומעוצבות. תוכלו לקנות פריטים שונים כמו כלי בית, ריהוט, קוסמטיקה, תכשיטים וכמובן ביגוד. בקומה השישית פועלות מסעדות, בהן תוכלו לנוח מהשופינג היקר, וליהנות מנקודת תצפית מרהיבה על פריז. המחירים בגלרי לאפייט מאוד גבוהים, אך מומלץ לבקר בחנות, ולו רק כדי להתרשם מיופיה ועיצובה המפואר.

המרכז המסחרי Les Quatres Temps

המרכז המסחרי הגדול ביותר בפריז, Les Quatres Temps, נמצא ברובע לה דפאנס (La Deffence) המודרני. במתחם תוכלו ליהנות ממגוון עצום של חנויות אופנה מוכרות ורשתות אופנה בינלאומיות כמו מנגו, זארה, קוקאי, סליו ועוד. לצד חנויות כלי בית, ספרים, צעצועים, מסעדות, בתי קפה ובתי קולנוע. הפריטים בחנויות במחירים סבירים.

קניון האאוטלט Marques Avenue

קניון Marques Avenue הוא קניון עודפים הממוקם בצפון פריז, עם מגוון מותגים. באאוטלט תוכלו למצוא חנויות עם מותגים בינלאומיים ומוכרים כמו דיזיגואל, נייק, ליוויס ועוד, יחד עם רשתות מקומיות כמו נאף נאף, לוריאל ועוד. בחנויות קיימות הנחות שונות, הנעות סביב 33-50 אחוזים.

• כתובת: 8-9 Quai du Châtelier, 93450 L'Île-Saint-Denis
  • אתר אינטרנט: www.marquesavenue.com

קניון So Ouest

קניון קטן, חדש מבריק ומצוחצח, הממוקם ברובע ה-17 בפריז, מרחק נסיעה של כעשרים דקות במטרו ממרכז העיר. בקניון תמצאו חנויות דגל גדולות של מיטב הרשתות הבינלאומיות הידועות כמו הייץ אנד אם, יוניקלו, סניף גדול של מרקס אנד ספנסר, וחנות הדגל של Lego, כל זאת לצד מסעדות ובתי קפה מהודרים.

המרכז המסחרי Le Forum des Halles

פורום דה האל הוא קניון קטן ותת-קרקעי הממוקם בלב העיר, בסמוך לתחנת הרכבת התחתית הגדולה Châtelet ובצמוד למרכז פומפידו. מרכז הקניות אידיאלי במיוחד במקרים בהם תופס אתכם גשם פתאומי וחזק, במהלך שיטוט ברחובות פריז. המתחם כולו נבנה על הריסות השוק הסיטונאי הישן וההיסטורי של העיר, וכיום יש בו שלוש קומות גדושות חנויות בינלאומיות שונות כמו גאפ, מוג'י, אספרי, אלדו ועוד, לצד מסעדות מזון מהיר, בתי קולנוע וחנות גדולה של Fnac, ענקית המוזיקה והאלקטרוניקה הצרפתית.

הכתבה מבוססת על טיפים של הגולשת ריטה שפירא.