”טיסת וויז לורשה עם כבודת יד“
חוזרת ומאשרת מידע שנרמז פה ומופיע במעומעם גם באתר של רשות שדות התעופה. לטסים עם כבודת יד בלבד, טרולי קטן (בחינם), או טרולי “נורמלי” בתוספת תשלום, אין צורך לעבור בטרמינל 1. – ככתוב בהנחיות של וויז. אפשר ורצוי להגיע ישר לטרמינל 3, ובלבד שבידכם גם כרטיס עליה למטוס מודפס (רצוי בבית – יחסוך בהוצאת), עקפו בהנאה רבה את כל התור הארוך של העומדים עם המזוודות לבידוק, עברו ישירות לאולם שחקים ובפינה הימנית לפני הכניסה למתחם של ביקורת הדרכונים יש עמדת בידוק. ההליך לקח לי באחד הימים העמוסים ביותר בשדה התעופה, 20 באוגוסט, כחמש דקות… בלי הגזמה. עוד חמש דקות, או פחות בביקורת הדרכונים הביומטרית והופ – אחרי הליכה ארוכה לכיוון הדיוטי פרי נשארו לי עוד שעתיים כמעט עד הטיסה.
קרא עוד