טיסות בפולין ”Inter“
טסתי בחברת Inter בחודש שעבר לורשה. הטיסה יצאה בזמן. לפני הטיסה המזגנים נסגרו עד לסוף ההמראה ונפתחו שוב. הדיילים היו מאוד אדיבים. הכיבוד שהוגש – יש מקום לשיפור, אך זאת עקב המחיר הנמוך. אין כריות ואין שמיכות לכיסוי מהקור ששרר במטוס.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל