”מלון טוב במיקום מצויין“
המלון ממוקם קרוב לתחנת הרכבת והאוטובוס המרכזית טרמיני ונמצא כמעט מול כנסיית סנטה מריה מג'ורה. המלון הוא ארבעה כוכבים, אבל מרגיש יותר כמו שלושה. החדר עצמו קטן אך חדר האמבטיה מרווח. זרם המים קצת חלש. בחדר יש מיניבר אך אין כספת. הצוות נחמד מאוד ורוצה לעזור. ארוחת הבוקר מוגשת בחדר מרווח ונעים עם נוף מאוד יפה. הארוחה עצמה טובה מאוד, אם כי מכונת הקפה קצת פחות טובה ממלון אחר שבו היינו בפעם הקודמת.
קרא עוד