הודענו לעדנה יומיים מראש שאנחנו 4 מבוגרים עם 4 מזוודות מעוניים בהסעה, ביקשנו להיות בשדה ב 18:30. עדנה הודיעה "תהיו בלובי ב 18:00”. חיכינו והנהג לא הגיע (סיפרה "פקקים") בשעה 18:30 סיפרה שוב "פקקים" (פעם ראשונה פקקים בברלין? ) ואח"כ ביקשה את הכתובת, הנהג "התבלבל" לא מוצא את המלון
ב 18:50 הגיע הנהג טוני (המוזכר בפורום זה) , וכשראה את ארבעתנו עם 4 מזוודות, צעק “הישראלים תמיד עם הרבה מזוודות", "למה לישראלים תמיד יש מזוודות גדולות", "הישראלים תמיד קונים הרבה וממלאים את המזוודות".
ברכב ישבו 2 זוגות, 4 מזוודות והבגאז' מלא, לא היה מקום למזוודות שלנו, הבנו כי האיחור הוא לא בגלל "פקקים" ולא "טעות" הוא אסף עוד נוסעים (עוד כמה יורו על חשבון הישראלים למה לא? ) ברכב ל-8 היה מקום רק ל-4 מזוודות. ואנחנו הזמנו ומראש הסעה ל- 4 מבוגרים ו- 4 מזוודות.
כשהגבנו על הצעקות של הנהג כלפינו, במיוחד בגלל ההתייחסותו אלינו כישראלים (מזכיר תקופות אחרות בגרמניה! ) וכאילו לא לקוחות שהזמינו שירות בתשלום, הוא הסתלק מהמקום והשאיר אותנו עומדים ברחוב בגשם
חזרנו למלון פקידי הקבלה שלא האמינו למשמע אוזניהם הזמינו מונית. תוך 4 דקות הגיעה מונית גדולה, עם נהג אדיב שהסיע את כולנו לשדה
בדרך התכתבנו עם עדנה, קצרה היריעה לתאר את התשובות הבוטות מהאישה הזו והתייחסותה המזלזלת לאירוע ואלינו (הכל מתועד) , לפחות לוקחת אחריות, מציעה פיתרון, התנצלות, כלום, הגברת הזו העליבה אישית, התנערה מאחריותה וטענה שאנחנו הם האשמים.
עצה שלנו - הזמינו מונית, השירות אדיב והעלות זהה - אל תסכימו לשירות כזה, לא ליחס בוטה, מזלזל, התנערות מאחריות, וגם ישאירו אותכם ברחוב, וגם לא להסכים לצעקות של נהג בוטה, וגס רוח.
קרא עוד