עדכון: ב-26/8 פורסם כי שר החוץ גבי אשכנזי סיכם על מתווה מחודש שייכנס לתוקף ב-31/8 ועל פיו, 1,200 ישראלים יורשו לטוס במהלך השבוע, ליעדים שונים ברחבי יוון. המתווה הנ"ל יהיה בתוקף עד ל-15/9. גם בשובם לישראל, לא ייאלצו הנוסעים להיכנס לבידוד

הטיסה מותנית בהצגת תוצאות בדיקת קורונה שלילית בשפה האנגלית, בתוקף 72 שעות לפני מועד הטיסה. עם נחיתתם, ייהנו הישראלים מחופש תנועה מלא, ייערכו להם בדיקות קורונה מדגמיות בלבד, והם לא יצטרכו לשהות בבידוד בחדרי המלון.

הכניסה למדינה תהיה כרוכה בבדיקת קורונה. עם שובם, לא ייאלצו הישראלים להיכנס לבידוד בישראל. אולם הדרך לחופשה עדיין ארוכה. מי שירצה לטוס לנופש ביוון, ייאלץ לעבור שתי בדיקות קורונה. האחת לפני נסיעתו והשנייה עם הגעתו ליעד, ועליו לשהות בבידוד עד לקבלת התוצאות.

בנוסף, צפוי קבינט הקורונה לאשר היום את המתווה הראשוני לפתיחת השמיים בנמל התעופה בן גוריון.
בין השאר צפויים השרים לאשר את ההחלטות הבאות:

• נוסעים לא יוכלו להיכנס לנתב”ג עם חום מעל 38 מעלות.

• מספר הנוסעים בכלי תחבורה המוביל למטוס – יוגבל.

• כל נוסע שנכנס לטרמינל, יצטרך לענוד תג עם אישור כניסה.

• המטוסים יחוטאו לפני, במהלך ואחרי הטיסה.

• השירות בטיסה יצומצם למינימום הנדרש.