אז קודם כל אני אפתח ואגיד שליסבון מהממת גם לילדים וגם למבוגרים,אנחנו זוג עם 2 ילדים בגילאי 4 ,8 ונהנו מאוד.אז אפתח לגבי הההגעה משדה התעופה למרכז העיר. יש כמה אופציות כל אחד מה שמתאים לו 1.מטרו -קל מאוד להבנה 1.5 אירו לכיוון או יומי 6.4, בקנניה הראשונה הכרטיס מקרטון יעלה 0.5 אירו וניתן לטעון אותו אז לא לזרוק אותו,תקף למטרו,אוטובוס וטראם 2.אובר(חובה להוריד לטלפון-קל מאוד לשימוש ופרוס כמעט בכל המדינות)הנהגים יאסוף אותכם מהקומה של המראות בחוץ ותמורת 8-13 אירו 3.מונית רגילה עד 20 אירו **אנחנו חזרנו ב 4 לפנות בוקר לשדה עם אובר 6.7 אירו!! (ניתן לתאם מראש באפליקציה שעה).

יש המון מוזיאונים בכל העיר וכמובן אתרים לראות אני אתרכז יותר בילדים

1. גן חיות -גדול 2-3 שעות 21 אירו מבוגר 13 ילד
  2. אקוואריום – מבוגר 19 ילד 13 ובקופה ניתן לקנות כניסה משפחתית 2 מבוגרים 2 ילדים במחיר של 50,שעה-שעתיים ,אנחנו נהנינו.
  3. רכבל -50 מטר מהאקוואריום ילדים חינם ,מבוגר 10 אירו הלוך ,שווה את המחיר
  4. מוזיאון המדע- מול האקוואריום,ניתן להעביר שם שעות ,הצוות מאוד נחמד ומסביר על תפעול העמדות האינטראקטיביות,היינו גם בפריז ולדעתנו המוזיאון הזה טוב יותר. אנחנו אכלנו במרחק של כמה דק הליכה במסעדה שמגישה סושי ותאילנדי Perto Bento Rue Nova dos Mercadores ,לא יקרה ומאוד טעים.
  5. קו 28 בטראם חובה-בשביל להמנע מעומס עדיף להגיע לפני 0930,הטראם לא מתמלא ויוצא לאסוף עוד נוסעים בדרך אז מי שלא רוצה להמתין לפעמים ל 5 רכבות בגלל התור אז תתקדמו תחנה 1 מרחק של 4 דק הליכה ,תשמרו על החפצים כי יש כייסים,אנחנו עשינו את כל הקו ,הילדים מבחינתם לשבת כל היום בטראם.
  6. כמובן מגדל בלם והמנזר 5 דק משם,פסטיסדהבלם -אנחנו נכנסו ,מאוד מרשים ,הנאה רגלית של כמה שעות.