יום שמיני לטיול

ממפלי היאגרה נסיעה דרומה לכוון ניו יורק :

יצאנו לטיול עם שתי אופציות חזרה: או דרך רוצ'סטר לאכול ואז להמשיך קניות ב Waterloo Premium Outlets ונסיעה דרומה עד שנתעייף או דרך לצ'וורת (Letchworth State Park) ואז נסיעה דרומה עד שנתעייף.

בסוף בחרנו באופצייה השנייה. דרך הפארק. פארק מקסים. נסיעה של שעה וחצי מהמפלים לכוון הר מוריס (Mount Morriss).. נוסעי לאורך המסלול המסומן ומידי פעם עוצרים לתצפיות על נוף מדהים ומפלים. באמצע השמורה יש גם מסעדה קטנה עם תפריט מצומצם. יוצאים מצדו הדרומי של השמורה המשכנו לנסוע עד שמאס וחיפשנו מקום לינה.

יום תשיעי לטיול

שוב התלבטות בין ה HARRIMAN ל POCONO שבפנסילבניה בעקבות המלצות בפורם למטייל בחרנו ב Pocono Mountains באזור ה Delaware Water Gap

Milford, >> Raymondskill Falls >> Dingmans Falls >> Bushkill Falls

משיטוטים באינטרנט מצאנו המלצה שכדאי במילפורד לרדת ל . Old Mine Road הדרך אומנם יפה , נסיעה בתוך יער אך מעבר לכך לא רואים כלום, כל הכניסות למפלים הם על הכביש הראשי.

מסלול ההליכה ב Bushkill קצת ארוך וכרוך בתשלום , הכניסה ל Dingmans בחינם (כוללת מסלול הליכה נגיש בין שני מפלים) . ואת המפל הראשון פספסנו בגלל שנסענו בדרך הישנה ובחזור כבר לא היה לנו כח.

בדיעבד ברגע שמגיעים למילפורד כדאי לנסוע עד הסוף לבושקיל ואז לחזור לשני המפלים האחרים ולהמשיך דרומה

את הלילה העברנו ב Matamoras.