נתחיל מהשורה התחתונה גאורגיה מדהימה יפה מארחת וזולה יחסית, קשה שלא להתאהב.

תודה רבה להרבה אנשים טובים בפייסבוק בקבוצות השונות ובווטסאפ על הנכונות לעזרה. כ"כ הרבה רצון טוב לא מובן מאילו כל מדריך עונה עם הרבה אהבה ואכפתיות :

תודה מיוחדת והמלצה על מדריכת הטיולים שעזרה לנו לתכנן והזמנו דרכה רכב ונהג.

גב' נונה מדברת וכותבת בעברית – 995555109528

סוכן הנסיעות שליווה אותנו בחוכמה מתן שירות מהלב, והרבה אכפתיות( מומלץ גם אם עולה טיפה יותר)

בני רוזן 0509092922

מיכאל שסייע טלפונית 995514500700

המסלול שלנו (מאד דחוס אבל ככה אנחנו) ,תיהנו

יום ראשון יציאה מטביליסי

אגם צאלקה ופארווני (התעקשנו והצלחנו לרחוץ באגמים) ,עיר המערות Vardzia'  אחליצה מבצר ראבטי ובית הכנסת היהודי( חוויה מרגשת כולל ספר התורה בן 500 שנה)- צריך לחפש את הגבאי ולבקש שיפתח, לינה בבורגומי

יום שני

סיור באגי מדהים בארים עם מפלים ואגמים: היינו 5 עלות 450 לארי  טלפון 99577779690

הפארק -עליה ברכבל טיול טרקטורונים למעלה,  סיור בפארק בריכות ואטרקציות מקומיות

נסיעה לקטאוסי

יום שלישי

מערת הנטיפים Promethe' קניונים Martvili' Okatse(ויתרנו מלחץ זמן) ומפלי לומינה  חזרה לטיבילסי(נסיעה של כ 5 שעות)

יום רביעי וחמישי

דרך הצבאית האתרים לאורכה : Jvari'  Jinvail , Ananuri,   GUDAURI, תצפית אחוות העמים, קזבגי – טיול גיפים מדהים לתצפית ולעמק טורוסו , מפלי הנחשים (Gvelti) ,ראפטינג מעניין על נהר ארגווי. עמק ג'וטה- הרשימה לא לפי הסדר אבל הדרך היא הלוך חזור אז אפשר לעשות כרצונכם.

יום שישי

טיבלסי – עיר העתיקה הרכבל המצודה שוק לילו ועליה ללונה פארק.