הנה כמה נקודות מרכזיות של תלונות ותסכולים נפוצים של תיירים ישראלים שמבקרים במונטנגרו:
1. שירותיות ויחס אישי: ישראלים רגילים לרמת שירות גבוהה ונגישה יחסית, ולעיתים חווים שירות פחות אישי או אדיב במונטנגרו. זה מתבטא לא פעם במלונות, מסעדות ותחבורה מקומית, מה שמוביל לאכזבה.
2. היצע אוכל כשר: יש לא מעט תיירים שומרי כשרות מישראל, והם מתקשים למצוא אופציות מתאימות במונטנגרו. המודעות למזון כשר נמוכה יחסית, מה שמקשה עליהם לאכול בחוץ.מנסיון רב שלי ממליץ על אתר של מלון כשר בTivat tp:/ree.
3.זמני תגובה איטיים: במונטנגרו יש קצב חיים איטי יותר, וזה מורגש במיוחד בתיירות ובשירותים. ישראלים שמורגלים לשירות מהיר או אפילו מיידי מרגישים שזה מתסכל כשהשירות איטי או כשדברים לא קורים בזמן.
4. מזג האוויר: לפעמים ציפיות לא מתואמות לגבי מזג האוויר מביאות לאכזבה, בעיקר אם מדובר בעונות מעבר שבהן מזג האוויר יכול להיות הפכפך. יש תיירים שמופתעים ממזג האוויר הקריר יותר בהרים, אם הם מצפים לחוויה “ים תיכונית” חמה יותר.
5. תקשורת ושפה: האנגלית לא מאוד נפוצה, במיוחד באזורים פחות מתויירים, וזה עלול להקשות על הישראלים לתקשר או לקבל שירות מותאם. חלק מהתיירים מוצאים את זה מעט מתסכל כשמתקשים להבין אותם או כשלא מצליחים לתקשר בקלות.
6. דרכי תחבורה: האופציות בתחבורה ציבורית מוגבלות יחסית, במיוחד לאתרים תיירותיים פחות מרכזיים, מה שמקשה על מטיילים ישראלים שאינם נוהגים לשכור רכב ומעדיפים תחבורה ציבורית נוחה ומסודרת.
7. עלויות לא מתוכננות: תיירים לעיתים מדווחים על מחירים לא עקביים או על עלויות נוספות לא צפויות, במיוחד בעונת התיירות, וזה עלול להיתפס כניצול של התיירים.
אם באמת תרצו טיול מושלם,שלחו הודעה לאבי מונטנגרו לואטס אפ 0544712918
קבוצה רשמית במונטנגרו