לפני שהגענו לירדן הצלחתי לדלות מידע על הכל, מלונות, אטרקציות, מדריכים, רק חיי לילה לא מצאתי שום דבר. אם אתם באים עם משפחה וילדים כמובן שפחות רלוונטי אבל לזוגות שבינינו שבאו לטיול רומנטי ומחפשים בערב גם לשמוע מוסיקה ולשתות אז להלן הטיפים.

בעקבה אין יותר מידי מקומות בילוי ללילה. כשהגענו חיפשנו, שאלנו קיבלנו מידע.

בהתחלה המליצו לנו על הבר במלון הילטון שקרוב למרכז העיר. באמת שחיפשנו באינטרנט ראינו שיש שם מסיבות עם די ג'ייז וכאלה אבל כשהגענו המקום היה סגור חלק אמרו בגלל הקורונה חלק אמרו בגלל חג הרמדאן שמתקרב... אולי לקראת הקיץ זה באמת נפתח. מרץ - סגור.

כשהתקשרנו למדריך שלנו חסאן שעובד עם מוחמד קבהא (מומלץ ביותר) , חסאן בחור צעיר מדהים ונחמד ששלח אותנו לפאב הבאפלו שנמצא בצמוד למקדונלד בעיר. מקום נחמד, יש אלכוהול , מוסיקה טובה אחלה חבר'ה נרגילות ומסכים עם כדורגל. נהנינו מאוד הגענו לשם בשני ערבים ונהנינו מאוד.

הגענו למרכז AYLA מקום מדהים ביופיו שממוקמים בו 3 ברים נחמדים מאוד וצמודים אחד לשני. אנחנו הגענו ביום של להקה חיה עם שירים והיה נחמד עוד שני ברים כיפיים עם מוסיקה טובה ואלכוהול.

בזה לדעתי מסתכמים חיי הלילה בעקבה, לא שזה גרוע למי שנמצא שבוע זה מספיק. העובדים בברים מאוד נחמדים שבא לך לחזור והם כמו חברים שלך. כיף ממש.

המוניות, השתייה , האלכוהול, האוכל זולים מאוד אל תתנו שיעבדו עליכם. לפני שאתם עולים על מונית תשאלו מראש כמה זה, אם אתם ממוקמים במלונות להגיע לעיר לא יותר מ- 3 עד 5 דינר, אם אתם לא שואלים כשמגיעים למקום אז הם אומרים תן מה שבא לך ואז מחוסר נעימות אתה נותן יותר וחבל.