מסכמת טיול מדהים של 8 ימים עם 3 מתבגרים:

טיסה עם myway. היו נגישים גם במייל, וגם בטלפון. הטיסות יצאו במועד המתוכנן, שעות הטיסה מאוד נוחות. מגיעים לטביליסי אחר הצהריים.

התלבטנו עם לקחת נהג או לטייל לבד. לאחר ברורים החלטנו לנהוג לבד ולבחור לעצמנו את הקצב.

כיוון שכך הזמנתי מראש רק מקומות שממש רציתי לוודא שיהיה בהם מקום ואת השאר הזמנתי מהיום להיום דרך בוקינג.

הבאנו ערכת קפה וקנינו גזיה מקומית בצד הדרך ב 60 לארי ולאורך הדרך עשינו עצירות שתיה בנופים המדהימים של גיאורגיה.

המסלול:

יום 1 הגעה וערב בטביליסי.

ימים 2-4 :

הדרך הצבאית עד קזבגי. עצירה בכל המקומות הידועים.

הגעה אחהצ לאזור קזבגי.

לינה ב migu yard מומלץ מאוד!

טיול 4×4 עצמאי בעמק טרוסו כולל הליכה לבריכת הסודה אחר הצהריים הגעה ל juta עליה (עבורי מאתגרת) ברגל ל fifth season מקום מדהים, נוף קסום שם גם ישנו.

למחרת טיול סוסים מהמלון למסלול עד העליה לקרחון. היתה חוויה נהדרת הילדים היו בעננים.

לינה נוספת באזור קזבגי למחרת עליה בדרך 4×4 לכנסיית השילוש הקדוש, תצפית, יש עוד כמה מסלולים שאפשר לעשות באזור.

למחרת הדרמנו לאזור קאחתי, נסיעה ארוכה.

ישנו ליד אגם קואלרי, רחצנו בו למחרת, ביקור ביקב ונסיעה לסגנאגי. בכניסה לעיר אומגה, עשינו טיול באגי/ טרקטורונים בו גם הילד הצעיר בן 14 יכל לנהוג וכולם היו מאושרים.

יום 7- הגעה לטאביליסי, בדרך עצירה בשוק לילו, יש גם קניון נחמד 5 דקות אחר כך.

לינה במלון 8 rooms, מיקום מצוין! שופינג בקניון גאלרי.

עליה ברכבל לתצפית יפה, הסתובבות ברחובות, באולינג, עוד קצת שופינג ולסיום, הזמנו חדר פרטי במרחצאות כולל קרצוף.

חוויה ממש. שימו לב שכדאי לקחת חדר עם בריכה חמה+ קרה, זה ממש נדרש.

אזור קאחתי קצת פחות מתאים לילדים והייתי מוותרת עליו ועושה משהו אחר במקום, למרות שרחצה באגם והנהיגה גרמו לילדים להיות מאושרים גם שם.